niedziela, 18 marca 2018 r.

kontakt z redakcją

+48 661 816 567 / kontakt@szczecinnonstop.pl

Podsumowanie kampanii Szczecin Rekrutuje

Aktualności, Miasto

Zakończyła się tegoroczna kampania promująca nowe miejsca pracy w Szczecinie. Łącznie wzięło w niej udział prawie 100 szczecińskich firm, które rekrutują pracowników w naszym mieście. Strona kariera.szczecin.eu od początku jej powstania odnotowała ponad 100 000 odsłon, a przez dwa tygodnie kampanii w tym roku zaliczyła 35 tysięcy odsłon. Sama reklama dotarła do blisko 500 000 osób.

Kampania była skierowana do mieszkańców województwa zachodniopomorskiego i województw Polski Wschodniej (warmińsko-mazurskiego, podlaskiego, świętokrzyskiego, podkarpackiego, lubelskiego), które borykają się z problemem bezrobocia. Tak jak w zeszłym roku miała na celu pokazanie Szczecina jako miejsca, w którym można żyć i świetnie rozwijać się zawodowo.

Kto najczęściej rekrutuje w Szczecinie?

Duże firmy z sektora BPO/ITO/SSC, logistycznego, e-commerce, produkcyjnego. Kuszą pracowników już nie tylko atrakcyjnym wynagrodzeniem, ale też licznymi benefitami – mi.in. specjalnie skrojonymi pakietami relokacyjnymi, zwrotami kosztów przejazdu na rozmowę rekrutacyjną, opłaceniem kosztów pobytu na początku zatrudnienia, ubezpieczeniami pracowniczymi, w tym prywatną opieką medyczną. Niektóre z nich finansują też obiady dla pracowników, szkolenia, kursy językowe, żłobki i przedszkola dla dzieci, organizują chill out roomy i imprezy integracyjne.

Kampania rozpoczęła się 15 lutego i trwała do końca miesiąca, obejmowała internet i outdoor. W 11 miastach – Szczecinie, Gorzowie, Słupsku, Koszalinie, Poznaniu, Białymstoku, Kielcach, Lublinie, Olsztynie, Przemyślu i Rzeszowie zawisło łącznie 41 bilbordów. Specjalnie na rzecz kampanii powstał także folder, który pokazuje jakie benefity proponują szczecińskie firmy i największe zalety miasta. Będzie on rozdawany na uczelniach, wśród studentów oraz na targach pracy.

Łączny koszt kampanii Szczecin Rekrutuje to 100 000 tys. zł brutto. Organizacją i promocją kampanii zajęła się Agencja Rozwoju Metropolii Szczecińskiej Sp. z o. o.